Wednesday 16 May 2012

Teacher's Day

So.. Teacher's Day huh..

hmmm.. apa aku nak tulis ni.. aku tak tau nak tulis apa actually.!! bhahaah! gelak cepat gelak cepat aku dok buat lawak!! :)) hahahahaha!! =="

anyway.. ceta pasai hari guru nie... teringat aku masa zaman sekolah2 dulu.. tapi paling best sekolah rendah la..! aku dengan kawan2 aku yang suka buat ramai and buat gyla.. Especially Hasanah.. kawan aku dari sekolah rendah sampai sekolah menengah dari form 1 sampai form 5..! haa... tengok..! brapa lama aku kawan dengan dia.! tapi aku balek nie aku tak jumpa dia puwn..! sebab aku takmo kacaoo dia nak exam STPM... so takmo la ajak hangout2 mua dah! bukan buleh main2 dah blajaq sekarang! tak buleh main main macam dulu dah! huhu!

dulu masa sekolah rendah.. skolah Hamilton.. time2 hari guru ni la paling seronok sekali untuk aku! ssalah satu sebab.. sebab tak payah belajar... and lagi satu.. aku suka buat persembahan! tak kira la nasyid ka menari ka menyanyi ka.. aku suka suki jaaaa masok banyak2 persembahan sekali gus! banyak bapak kaoo pnye persembahan aku buat.! tp mostly aku menyanyi ja la..! sebab aku takdak bakat nak menari sangat! badan aku keras..! mcm Pengkid! bhahahah! yke pengkid?? nahhhh! not in a million years aku akan jadi pengkid! bhuhuhu!!~

so anyway!
my mummy also cikgu.. so.. dikesempatan ini saya ingin mengucapkan....

Happy Teacher's Day to my mommy and All teacher in the world! :D

No comments:

Post a Comment