Thursday 3 May 2012

Kenapaaaa broadband kne potong???? T_T

Salam..

adush... semalam ialah hari yang memeningkan kepala aku! uwaaaaaa!!!!! broadband kne suspenderrrr!!~~ spenderr pownn boleyh!! uwaaawaaawaa!! time2 aku nak update blog laaa broadband nak kne potong pulakk..! ade jugak yang tak semangat nak updaate blog dah pasni!! hmmm.


harini kena datang mcD semata2 nak update blogl..! bhahahahha!!! terokknye aku! ya ampunn! tp aku mengidam nak mamam eskrem laa..! sebab tu aku datang cnie jugak.! smentara tnggu kelas Advance English 1 nanty kul 11.30.. update arr blog dlu ! btooiaaakkk???? :))

woii!!! ape kess nak kne ade woi2 pulak?? dah la sebelah aku nie ade manusia yanggg digelar Bapak tupai.. tengah bising2 kat akuuu katew jangan buat karangan lahh hape lahh! dia tak tahu kalau buat blog nie buleh men=mpercepatkan kita taip menggunakan keybooard.. lagi2 kalau yangg amek course DMS kat kolej aku... diowang sume ade Keyboarding subject.. kalau pandai tulis blog mesty diorang dapat taip dengan cepat macam aku! bhahahahaha!!~~ prasan terok uollss..~~ kiteeww memang gerdiks..! ngeee~~

dah arrr!!! nakkk kuaq! babai!

No comments:

Post a Comment