Thursday 3 May 2012

Eyh? jangan nak belagak sangat lah!

Salam...

aku tak tahu kenapa harini aku moody.. tp obviously dengan tengok ja tajuk post aku harini mesti korang2 sume dah dapat agak kenapa aku moody... Yes! Im not perfect! but not me alone.. we all ARE NOT perfect..! kadang2 ada jugak time yang kita terlebih over-actionn.. tapi masalahnya.. pandai2 korang la nak sedar bila masa yang korang terlebih over-action.. kalau dah rasa terGERDIKS tuu.. terBAHJET tuu.. yang ter ter kebelakangg skettt yang boleyh menyebabkan people around u annoyed witchoo damn attitude! sorry la terkasar bahasaa! tapi aku memang takbuleyh belah dengan kao dan engkaoo oke.! ade dua engkao nie.. sat laki satu pompuan!! daripada aku ade mood.. jadi takde mood dah nak kne hadap muke korang dua tiap2 hari...! aku tak paham knp..! bila aku tengok muke korang aku takde mood..! aku malas nak cite panjang... sebab sini is too public nak cerita benda2 macam nie.. just.. kalau ada yang terasa.. amek sahaja lah!!

PUIII!!~

#SERIOUSLY I HOPE THAT I DONT KNOW YOU AND YOU!

No comments:

Post a Comment