Wednesday 25 July 2012

Keletihan hari ni...

Salam ramadhan.>!


hopefullly yourrr Ramadhan would be as great as  mine! :)

hmm.. nak ceta apa eyh harinie?

meang sekarang ni aku asyik update blog jea sebab aku dah takdak benda nak buat. online pun dah takbuleh! :P

harini ape jea aku buat eyh? macam takde ape jea... tapi harini aku saket kepala laa..tapi saket kepala harini makes me smile seriously.!! sebab.. aku saket kepala tak cukup tdo.. layan papa... then... pagy2... kejutkan dy sahur... aku ingt taknak sahur.. tapi dy suruh kejutkan dy sahur.. then dy suruh aku tunggu dye smyg subuh same2.. dah la kelas aku kul 8.30 arinie.. memang terbaik laaa!!! saket kepala la aku jawabnya.. tapi aku senyum.. senyum memikirkan.. mesty susah nanty nak jaga papa...! semua nak orang buat kat dya... semua nak orang uruskan kat dy... manja sangat..!! :D at the same time dy sangat tegas.! :) i love my papa! heeheeeheee....

yang tu je nak cite kot..! ermm..! but P/s....! jangan la bosan dengan cerite aku..! aku kan tak tau nak tulis ape..! :P lagypun blog aku nie as personal diary aku jea...!

cheerio!

assalam!

No comments:

Post a Comment