Sunday, 29 July 2012

Apa nie..... :'(

bila nak paham ckin nie... :'(

ckin suka orang yang oways dengan ckin...

tak pi mana2.. dudok ja dengan ckin....

patot ka ckin diam ja!?

sakit aty jugak kadang kalau perangai macam ni....

asyik nak ikot cakap dia ja...

hmmm....


bila dia nak paham yang ckin ni jenis yang nak dia oways ada ngn ckin 24/7?

bukan la maksudnya dia takleh buat apa lansung....

just nak dia jadikan ckin priority..!!

kalau laa ditakdirkan dia jodoh ckin....

mesty la priority dia tu ckin kan!?

mestyla wife dia jadi keutamaan kat dia...

kalau dia kawen ngn ckin...

apa alasan dia nak bagi ?

hmmmm....


takpaham laaa!!!


No comments:

Post a Comment