Tuesday 26 June 2012

As Long as you love me.! :)

lama tak saya tak update blog?? memang lama..!! lots of things need to be settle..! and thank GOD! semua berjalan dengan lancar..! and.. dah settle dah!! :) InsyaAllah saya akan bekerja tak lama lagi! but.. instead of that.. am tryin to apply for nursing in Penang..! and seriously.. I wanna be in Penang for the rest of my life.! this is my place! and.. MEMORIES... :)

oke la oke la..! dah dah! xmo dahh! just nak share kat blog aku yang dah di update kannn rupanya..! semenjak dua menjak nie akuuu mengambil alih keta saga..! aku kna amek adek2 aku dari skolah.. aku kena pi settle sijil2 yang aku perlukan untuk kerja la.! aku letih takdak la sangat.! tapi xka keja gyla bila aku p KL semata mata nak amik sijil aku!??? huh!? sabtu aku pi.. ahad aku balek..! just for that stupiddddddddd lil stuff!! ==" however.. am happy! semua benda dah settle..! :)

sekarang... tinggal nak tauuu result jea.. nak interview jea.. andddd once semua benda dah confirm.. am back to Penang people.!!! :)

suddenly aku terfikir kawan kawan skolah aku! semuadah menyepi! semua dah senyap! semua dah ada kawan baru kan.. semua takmau kawan ngn kita dah.. haihhhh apa masalahnya taktau!==" rindu pun ada..! tapi tengok la apa yang jadi kalau sayangkan kawan2?? baik sayang boyfriend kan..! ! ! :)

anyway.. forget about that! as long as u love me pnya title xdak kena mngena dengan post nie! aku xtau knp aku letak post title tu! :P

No comments:

Post a Comment