Sunday 23 September 2012

LOL! cannot sleep d!

maybe excited or what?? --" nak dapat adek baru sial!! jup gi ade manusia baru nak masok umah aku.. apa pulak la pe'el dy nanty.. jngan dpat yang pelik2 sudah.. and! jangan dapat yang berbadan dua.. AKA Gemok..! --" bhahaha! berbadan dua semua susah nak jaga.. nak cari tempat tidur pun susah... dah ada sorang berbadan dua cukup la.! (errrr! kalau Fatin baca blog nie agak2 dy marah x?? bahahaha! ampunkan kak Ckin... :P ) ye arr Fatin... kalaoo daapat adek baru yang badan macam fatin.. kang fatin nak tdo mane..?? kak ckin dah la sayang Fatin... xnak fatin tdo kat dapo!

tapi macam mane kalau dapat yangggggg suka melaram macam aku? perrghh!! ade geng! BHAHAHAH! tp payah jugak.. bukan senangg nak jaga orang suka melaram nie..! :)) and lagy satuu! camna kalau pangai dy macam aku?? tanak aku! :)) huduh benoo pangai aku! nnty kalau ummi tanye mane dye purgy ke ape ke.. aku nak jawab ape? sebab kalau dy ikot prangai aku. mesty dy nakal..! :)) but mostly mesty da ade BF! so... doesnt matter if you love him.. or capital HIM.. M... M... (masok lagu lady gaga pulak.. haa padan muke orang yang bace blog aku.. name pun ta tdo dari tady.. memang masok air la kepale aku cite dye)

tergantung tak ayat atas tuh!? bhahahaha!! oke oke! aku sambung..! but mostly mesty da ade BF iF dy kuat melaram macam aku lah kann.. kalau dapat yang nerd giler babi tu xtau laa na kate ape... yangg ade BF mesty dy slalu hangout...! so mestyy dy xkan slalu ada kat umah.. so mesty aku yang kene soal nanty.. sebab aku kak yong dalam umah niee... :)) bhahahahaha! kak yongg sangatt~~ tangan di dada mata ke atas uolls..!

tinggi betol laa expectation aku.. but anywayy.... by the wayy.. on the way... wayy wayy wayy!! biarlah masok macam mane punye speses pun dalam umah aku aku xkisah.. asalkann.. jangan speses jakun... culture shock.. and so on.. but tipu sangat la kan kalau masok kolej xculture shock..! lagy2 orang kampung.. sangat culture oke! errr... aku tak aaa! sebab aku orang bandar larhh!! Penang ade ape yang KL ade.. so.. nak shock ape g?? mak xterkejuttt nye pun ade terr berr punnn doi! Lemonade satu!! x memasal lemonade! =="

ohh... not also forgetting... JANGAN KCAU IDOP AKU... that is the most important than everything! sekali kacau idop aku.. mau kene sepak gune bontot aku kat muke dy! ==" makk taksukeee penyebok oke.! makk takk nyakkk!! brani sebok!? makkkkkk tampo betul2  gune bontot...

yang tu je lah mak nak ceriteeee... ape2 punn.. mak tetap Inna Romania..~ :)) x memasal inna romania.! Caliente chicha adios amigos!




No comments:

Post a Comment