Thursday, 15 December 2011

BILLIONAIRE!

Yaw'll Peeps!! Allo! Allo!! suavemente.. suavemente!! :P

hahaha...
so.. sekarang.. ckin nak ceta pasai kawan kawan ckin yang kaya raya...

SERIOUSLY!!!

=.="

bukan nak kata la kan.. tapi diowang memang kaya... banyak sangat harta yang diowang ada termasuk rumah dan kereta dan bermacam2 lagy.. pengaruh puwn banyak jugak diowang nie.. sampaikan kalau masuk penjara, senang2 jea keluar.. tak payah susah2 nak buat apa puwn..

anyway.. ckin bangga laa dapat kawan dengan owang2 kaya nie..

sekarang.. diowang tengah bertungkus lumus memajukan perniagaan diowang.. dah serabut sangat dah tengok kawan2 ckin niee buat bisnes... haihhh..

so.. ckin puwn saja nak share dengan readers2 diluar sana.. so that korang semua tahu.. yang nak menjadi kaya nie bukan senang... smpai gylaa dibuatnya diowang nie semua.. terjerit2.. lagi2 yang paling tua tuhh... K.ZARA. . ..

Erkk..?? Gyla kan..?? 


Owang kaya tengak kira duet.. tu yang garu kepala pakai baju belang2 tuh.. dah MUFLIS! =))

Big boss kira utang!



KETUA MAFIA

Seronok dapat BONUS!!

ERKK??? OUT OF TOPIC!

PEACE yaw!! gudbye!

No comments:

Post a Comment